Daily Stories

Αυτιστικό παιδί προκάλεσε άθελα του μια ζημιά σε κατάστημα της Apple. Ο υπάλληλος αντί να το μαλώσει, έκανε κάτι το υπέροχο

Ένας εργαζόμενος στο κατάστημα της Apple στο Νάσβιλ επαινέθηκε για τη βοήθεια που παρείχε σε μια γυναίκα και το γιο της, οι οποίοι πήγαν εκεί για ν’ αγοράσουν ένα νέο iPad.

Η LynnMarie Rink πήγε στο κατάστημα για να πάρει ένα νέο iPad για τον 9χρονο γιο της James, ο οποίος έχει αυτισμό και σύνδρομο Down.

Αλλά τα πράγματα πήραν μια κακή τροπή, όταν ο James εντόπισε κάτι που ήθελε και έτρεξε προς αυτό χτυπώντας όμως πάνω σ’ ένα γυάλινο τοίχο.

«Όλοι όσοι βρίσκονταν στο κατάστημα ξαφνιάστηκαν όταν άκουσαν τον ήχο που έκανε το κεφάλι του James όταν χτύπησε στο τζάμι και στη συνέχεια στο πάτωμα,» έγραψε η Rink στο Facebook.

Ένας εργαζόμενος τους πλησίασε για να δει τι συνέβη, και ρώτησε την Rink αν ήταν καλά ο James.

Η μητέρα ζήτησε στη συνέχεια από τον υπάλληλο να ρυθμίσει το νέο iPad του γιου της στο πάτωμα, εκεί που βρισκόταν το παιδί…

“Κάτοικοι του Νάσβιλ – μπορείτε να με βοηθήσετε να βρω αυτόν τον τύπο στο fb; Έχει κάποιος κανέναν γνωστό στην Αpple που μπορώ να απευθυνθώ; Πρέπει να ξέρουν πόσο εκπληκτικός υπάλληλος είναι!!!!

Αγαπητό κατάστημα της Apple στο Green Hills,

Θέλω να σας πω πόσο καλός είναι ένας υπάλληλός σας (φαίνεται στη φώτο) και πόσο καλά συμπεριφέρθηκε στο γιο μου, τον James, όταν επισκεφτήκαμε το κατάστημα για ν’ αγοράσουμε ένα καινούργιο iPad.

Όταν ο James ήταν περίπου τριών ετών αγοράσαμε το πρώτο του iPad. Αποδείχτηκε ότι ήταν κάτι περισσότερο από μια συσκευή για να βλέπει βίντεο. Ήταν ένας τρόπος για να επικοινωνεί με τον κόσμο.

Επειδή ο James γεννήθηκε με το σύνδρομο down, και στα έξι του χρόνια διαγνώστηκε με αυτισμό, χρησιμοποιούμε το iPad του καθημερινά ως εργαλείο μάθησης. Δυστυχώς, ακόμη και με τη θήκη, μετά από επτά χρόνια χρήσης, το πρώτο iPad του James δεν δούλευε πια. Αντικαταστήσαμε την οθόνη αρκετές φορές και αλλά συνέχισε να σπάει. Προφανώς είχε έρθει η ώρα για ένα καινούργιο!

Ήμουν για φαγητό με μια αγαπημένη φίλη, η οποία παρατήρησε το “χάλι” του iPhone 5 μου. Της είπα ότι ήταν έτσι, όχι εξαιτίας μου, αλλά επειδή το χρησιμοποιούσε ο James. (το κινητό μου αντικατέστησε το iPad του. )

Για να κάνω πιο σύντομη την ιστορία μου, η φίλη μου τυχαίνει να είναι στο Διοικητικό Συμβούλιο μιας φιλανθρωπικής οργάνωσης, της The Fiona Rose Murphey Foundation Charitable Trust, που ευγενικά προσφέρθηκε να παρέχει στον James το απαραίτητο γι’ αυτόν καινούργιο iPad.

Την Πέμπτη, ο James κι εγώ πήγαμε μια βόλτα από το κατάστημα της Apple στο Green Hills. Κοιτώντας τα iPads ο James πρέπει να είδε κάτι που του προκάλεσε το ενδιαφέρον στο εμπορικό κέντρο, και έφυγε τρέχοντας προς την πόρτα. Το πρόβλημα ήταν ότι τελικά δεν πέρασε από την πόρτα, αλλά μπροστά από έναν γυάλινο τοίχο. Χτύπησε στον τοίχο με τόση δύναμη που τον έριξε κάτω. Όλοι όσοι βρίσκονταν στο κατάστημα ξαφνιάστηκαν όταν άκουσαν τον ήχο που έκανε το κεφάλι του James όταν χτύπησε στο τζάμι και στη συνέχεια στο πάτωμα.

Έτρεξα κοντά του και προσπάθησα να τον παρηγορήσω. Ο James έχει πολύ υψηλή αντοχή στον πόνο, γι’ αυτό τα δάκρυά του ήταν σύντομα. Όπως τον είχα αγκαλιά καθώς καθόταν στο πάτωμα, ο υπάλληλός σας ήρθε και κάθισε δίπλα μου. Με ρώτησε αν ήταν εντάξει ο μικρός και αν ήθελα κάποια βοήθεια. Νομίζω ότι τότε κατάλαβε ότι ο James ήταν παιδί με ειδικές ανάγκες.

“Πιστεύω ότι είμαστε καλά,” είπα. ” Αλλά φαίνεται σαν να έχει βγάλει καρούμπαλο στο μέτωπό του.” Ο υπάλληλός σας με ρώτησε, ” Τι μπορώ να κάνω για σας;” Είπα, ” Βασικά, ήρθαμε εδώ σήμερα για να αγοράσουμε ένα iPad για τον James, αλλά μπορείς να μας το ρυθμίσεις εδώ… κάτω στο πάτωμα;”

Έτσι κι έκανε. Ο εκπληκτικός υπάλληλός σας έκατσε με τον James στο πάτωμα του μαγαζιού και ρύθμισε το νέο του Ipad. Δεν υπάρχουν λόγια να περιγράψω πόσο ευγνώμων είμαι που αφιέρωσε τόσο χρόνο στο παιδί μου και που ήρθε κι έκατσε στο πάτωμα μαζί μας. Θα μπορούσε να μας περιμένει να σηκωθούμε. Θα μπορούσε να μας περιμένει να έρθουμε μια άλλη μέρα. Αλλά μας έκανε παρέα και απάλυνε τον πόνο μας.

Η ζωή είναι ένα ταξίδι μάθησης. Είναι τόσο εύκολο να εστιάζουμε στα δικά μας προβλήματα και να μην καταλαβαίνουμε τα προβλήματα των άλλων ανθρώπων. Κι εγώ θέλω να γίνω καλύτερη σε αυτό. Θέλω να μπορώ να καταλαβαίνω τους άλλους και με τον τρόπο που το χρειάζονται την εκάστοτε στιγμή.

Ευχαριστώ τον υπάλληλο της Αpple και την οργάνωση Fiona Rose Murphey Foundation Charitable Trust γι’ αυτό το μάθημα ζωής.

Λόγω της συναισθηματικής φόρτισης που είχα εκείνη την ημέρα, δεν συγκράτησα το όνομά του, αλλά ελπίζω ότι κάποιος θα τον βρει και θα του πει “ευχαριστώ”.

Υ.Γ. και ένα μεγάλο ευχαριστώ στην Αpple που φτιάχνει προϊόντα που αλλάζουν τις ζωές των παιδιών με ειδικές ανάγκες!”

«Εκείνη τη στιγμή μου θύμισε ότι υπάρχουν καλοί άνθρωποι σε αυτόν τον κόσμο οι οποίοι θα είναι πάντα εκεί για τους ανθρώπους όπως ο James,» πρόσθεσε η Rink στο NBC4 .

Ο Andrew Wall, ο εργαζόμενος, απάντησε αργότερα στην Rink.

“Ξεκίνησα να εργάζομαι στην Apple με την ελπίδα να ζήσω όμορφες στιγμές σαν κι αυτή,” έγραψε ο Wall, ο οποίος είναι απόφοιτος ψυχολογίας. “Ο στόχος μου είναι να εργαστώ στο χώρο της συμβουλευτικής νέων. Ευχαριστώ και πάλι που φτιάξατε τη μέρα μου!”

Πηγή
loading...

Κάντε like στο Facebook